
Line Hartmann-Weiergang - Formand
Pressekontakt, Bustur og Klubhus
Email: formand@destribede.dk
Nummer: 51 16 49 16 (Send en sms først)
Kontortid:
Onsdage mellem 10 og 13
Fredage mellem 10 og 12
Jeg ser serierne Bands of brothers og Matador 2 gange årligt
Jeg elsker sushi - Kan spise det morgen, middag og aften
Mit ene øje trækker til venstre når jeg bliver træt
Jeg synes det er ufatteligt morsomt når folk dummer sig på YouTube eller TV.
I 80´er gik jeg kun i Ball trøjer, Levi´s jeans og handball special sko.

Thomas Gudbjerg Karlsen - Næstformand
Bustur, SoMe, Klubhus, Hjemmeside, Medlemskab og sponsor udvalg
Email: naestformand@destribede.dk
Nummer: 42 71 10 18 (Send en sms først)
Har været OB fan siden 2009
Elsker at nørde med IT, kodning og opsætning
Webmaster og IT nørd for De Stribede
Er 33 år gammel og bor i Ørbæk med sine børn
Har været OB fan hele livet
Har 3 OB tatoveringer
Den ene er De Stribedes gamle logo og en med Rasmus Festersen
Fuldtid i Imerco
SoMe for De Stribede
Altid glad
Jeg har striwet DNA og blev født som OB fan
Jeg har altid haft kælenavnet Skotty, fordi jeg har familie i Skotland
I gymnasie tiden blev jeg kaldt pensio (forkortelse for pensionist).
Efter jeg havde brækket mit kraveben ved styrt på cykel, synes de andre jeg gik for langsomt op ad trapper, deraf øgenavnet.
Igen i gymnasietiden, en festlig aften med alkohol, og jeg skal løbe og fortælle de andre noget, hvilket resultere i at jeg køber direkte ind i et skilt.
Fra den dag mente de andre i klassen jeg var god til at "skilte" med mine erfaringer.
Jeg har altid prøvet at udfordre mig selv, derfor er jeg den første i min familie der har fået studenterhue, der har løbet Marathon, sprunget i faldskærm og gået til kampsport mm.
Fuldtid i Imerco
SoMe for De Stribede
Altid glad
Jeg har striwet DNA og blev født som OB fan
Jeg har altid haft kælenavnet Skotty, fordi jeg har familie i Skotland
I gymnasie tiden blev jeg kaldt pensio (forkortelse for pensionist).
Efter jeg havde brækket mit kraveben ved styrt på cykel, synes de andre jeg gik for langsomt op ad trapper, deraf øgenavnet.
Igen i gymnasietiden, en festlig aften med alkohol, og jeg skal løbe og fortælle de andre noget, hvilket resultere i at jeg køber direkte ind i et skilt.
Fra den dag mente de andre i klassen jeg var god til at "skilte" med mine erfaringer.
Jeg har altid prøvet at udfordre mig selv, derfor er jeg den første i min familie der har fået studenterhue, der har løbet Marathon, sprunget i faldskærm og gået til kampsport mm.