Spørgsmål og svar om nyt medlemssystem
Vi skifter måden vi sender kontingentopkrævning ud og her er der en masse spørgsmål/svar omkring dette
Vi kan med det nye system komme til, at køre det hele mere eller mindre automatisk. Det vil sige, at nye medlemmer pr. automatik får adgang til bla. nyhedsbreve, referater og mulighed for at købe away til medlemspris.
Det er fordi, at vi med det nye system kommer til at kunne sende kontingentopkrævning ud automatisk, samtidig med at pengene trækkes automatisk på den valgte måde at betale på.
På den måde, vil der aldrig være en risiko for, at glemme at betale sit medlemskab.
Dit medlemsnummer forsvinder i det nye system.
Medlemsnummer har ikke været i brug i lang tid, da både medlemsapp og hjemmesiden kører via din email.
Jf. vedtægterne er det i Januar måned, at der skal betales for medlemskab.
Alle nuværende medlemmer fordeles ud over de første 7 dage af Januar ift. betaling.
Dette er for, at sikre systemet kører optimalt og sikkert for alle.
Intet ændre sig ift. at du som medlem får 50,- i rabat på busture hvor vi kører medlem og ikke-medlems pris.
Det eneste der ændre sig er, at i stedet for, at alle kan købe til medlemspris skal man fremadrettet være logget ind og så kommer de 50,- rabat automatisk.
Begge betalingsmuligheder er ligesom ved alm. betaling, krypteret igennem vores betalingspartnere.
Kortinfo er krypteret igennem Woopayments og Stripe, hvor MobilePay er krypteret igennem MobilePays egen betalingsløsning.
Vi har nogle få medlemmer, der betaler kontant.
Dette er selvfølgelig stadig en mulighed og kan gøres i klubhuset.
Det bliver nemmere at være nyt medlem - du kan melde dig ind og med det samme få adgang til det striwet fællesskab.
De forsvinder fra menuen, men er i stedet under "Medlemskonto", "Membership" og så ligger din adgang til det hele der.
Det håber vi selvfølgelig ikke du vil, men ønsker du at melde dig ud af De Stribede, gøres det inde på "Medlemskonto", "My Supscription" og "Cancel". Du vil fortsat være medlem indtil dit medlemskab udløber.
Har du ved en fejl trykket der og stadig har et aktivt medlemskab, skal du ind samme sted og trykke på "Activate".
Er dit medlemskab udløbet, skal du desværre på ny ind og købe medlemskab.
Har du andre spørgsmål?
Brug formularen under her til at sende dit spørgsmål afsted til os.
Du er også velkommen til at ringe til Thomas K. på 42 71 10 18